Aktivt letat implantat

Mer
4 år 1 månad sedan #1236201 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aktivt letat implantat
I Kina vill de ha kontroll på individnivå, de forskar i ansiktsidentifikation som gör att de kan se vad den enskilda människan gör i samhället. Ett realistiskt hot mot Kinesiska folket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1236234 av memphis
Svar från memphis i ämnet Aktivt letat implantat
Jag trodde en gång för många år sen att jag hade ett chip i huvudet, och vågade därför inte sova på sjukhuset eftersom personalen då skulle sticka in en lång nål i hjärnan på mig och suga ut chipet. Men jag fick så mycket lugnande att jag somnade ändå. Sen tänkte jag vad jag minns inte mer på det.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236265 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Aktivt letat implantat
Det är ganska ovanligt med att tro på inopererade chip. Om det var inopererat borde det finnas ett ärr.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236270 av Geta
Svar från Geta i ämnet Aktivt letat implantat
De flesta har väl ärr på kroppen som kan vara tecken på chip.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236313 av memphis
Svar från memphis i ämnet Aktivt letat implantat
Som jag tänkte på det sattes datachips in i skallen på alla nyfödda barn, via den öppna fontanellen. Men det var en kortvarig vanföreställning. Hoppas jag. Lol.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236365 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aktivt letat implantat

Admin1 skrev: Det är ganska ovanligt med att tro på inopererade chip. Om det var inopererat borde det finnas ett ärr.


Som ett chip på en hund, så litet att man stoppar det i liknande injektionsspruta och sätter det under huden på en hund, lyfter upp skinnet sticker igenom huden, hunden märker det knappt, ett ärr :nej :nej :tänk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Nissegossen.