Aktivt letat implantat

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan #1236170 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Aktivt letat implantat
Nej jag har inga tankar om ett implantat , visa upp såret för en distriktssköterska eller en sköterska på mottagningen du går på fantasio så får du hjälp med att få det läkt.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236173 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Aktivt letat implantat
Inga såna tankar här.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236183 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Aktivt letat implantat
Nej, jag tror inte jag haft någon sådan övertygelse men har förstått att det är en vanlig vanföreställning. Såg ett intressant avsnitt med Dr. Phil där de tog upp ämnet.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236192 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Aktivt letat implantat

Fantasio skrev: Är det någon mer här som tror sig ha implantat? Jag har världens böld bakom höger öra (örsnibb) som jag upptäkte i duschen när den började komma. Förnuftet säger fettknöl, konspiratören implantat.

Jag hade för kanske tio år sedan en liten knöl i ena handflatan och var där med en nål och pillade, men jag slutade för att jag ej kan skada mig själv. Skrev om den här på forumet.

Jag har gnuggat pekfingret hårt mot skrovlig yta för att få bort skinnet och få ut det befarade implantatet. Inget kom ut förutom blod och idag har jag en synlig förhårdnad där.

Är det någon/några här som tror sig ha implantat?


Låter som en svullen körtel.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 1 månad sedan #1236201 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aktivt letat implantat
I Kina vill de ha kontroll på individnivå, de forskar i ansiktsidentifikation som gör att de kan se vad den enskilda människan gör i samhället. Ett realistiskt hot mot Kinesiska folket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1236234 av memphis
Svar från memphis i ämnet Aktivt letat implantat
Jag trodde en gång för många år sen att jag hade ett chip i huvudet, och vågade därför inte sova på sjukhuset eftersom personalen då skulle sticka in en lång nål i hjärnan på mig och suga ut chipet. Men jag fick så mycket lugnande att jag somnade ändå. Sen tänkte jag vad jag minns inte mer på det.