"Skelettkvinnan" förföljer mig...

Mer
4 år 1 månad sedan #1240176 av Richard
Jag skriver, som många av er vet, mycket på Flashback Forum också. Jag tycker det fyller en bra funktion, med områden inom alla ämnen o huvudsaken där är "yttrandefrihet"! Det är dock inte alla som gillar yttrandefrihet... Jag accepterar vår offentlighetsprincip, att t.ex. allt som lämnas in till myndigheter och domstolar blir offentlig handling. Som t.ex. när jag gjorde "mina experiment", men jag stod för det, även om det förekom ett o annat falskt rykte... Bytte sen användarnamn där, men det blev strax efter outat ändå, sen dess bryr jag mig inte...

Men någon som tagit illa upp är den s.k. "Skelettkvinnan"; www.aftonbladet.se/story/skelettkvinnan
Skelettkvinnan, 'Helena', har tillsammans med sin pappa, sen dess startat upp en motsida, som gör allt för att tysta ned Flashback Forum;
intre.se/ifolkets/

T.ex. hänger de ut mig;
intre.se/ifolkets/mulla-krekar/
intre.se/ifolkets/psychopatic/

Ja innan hade de i.a.f. skrivit ut hela personnumret o allting, hittar inte den artikeln nu. Jag kan ha viss förståelse för henne, att hon vill hämnas o så. Men har man gjort nått, så måste man vara beredd att stå för det!

Men nyss kom de hem till mig! O hotade mig utanför min entrédörr! Då är det inte roligt längre! Kolla själv, jag filmade dom!



Man bör anhålla om ett polisbeskydd, när det går sådana galningar lösa!
Mer
4 år 1 månad sedan #1240178 av Geta
Fabulerar du inte nu?
Mer
4 år 1 månad sedan #1240198 av Richard
Jo, det är klart att filmen är fejkad. Men jag tyckte den var rolig i sammanhanget...
De kämpar förgäves med att sänka Flashback i.a.f...
Mer
4 år 1 månad sedan #1240199 av zoegas
Jag undrar allt vad dem skriver om mig på Flashback.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1240205 av wasp
Flashback är nog bra ibland, men ofta lägger många där ut namn och adress på någon gärningsman så hela Sverige vet. Etisk fråga??
Last edit: 4 år 1 månad sedan by wasp.
Mer
4 år 1 månad sedan #1240221 av Amandara
När Ölandsmördaren var igång låg hans namn ute på Flashback.