Förföljd? Förföljelsetråden

Mer
3 år 5 månader sedan #1301377 av Geta
Men Cosmos är minst 65 år.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301378 av Cosmos
Jorå, det är jag. Ett tag sedan jag passerade 60, nu är jag ålderspensionär skönt nog. Nog för att jobbet höll symptomen tillbaka men jag hade en föreställning om att alla såg att jag var en bluff. Kunde alltså varken spela eller sjunga utan bara inbillade alla om detta. Jag var också väldigt stresskänslig och upplevde jobbet som en stor börda. Och många tyckte illa om mig och spann ränker bakom kulisserna, kände jag.

Mot slutet av min "jobbkarriär" försämrades min arbetsförmåga och det var en hel del elever som bytte lärare. Till slut orkade jag inte mer utan avslutade min aktiva tid i livet. För er som undrar hur det kom sig att jag kunde jobba trots sjukersättning: Jag hade 50 procent sjukersättning och resten lön så min ekonomi var helt ok då. När jag ansökte om att få 100 procent sjukersättning igen var det inga problem. Det här var inte så våldsamt längesedan. 2012 avslutade jag allt vad jobb hette och har inte ångrat mig en sekund.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301461 av memphis
Pimed förföljer personer här på viska. Hans syfte är att skapa bråk.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301463 av Geta
Bråk är Pimeds livsluft. Han klarar sig inte utan det. Han fabulerar mycket för att få igång medlemmar på Viska.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301464 av memphis
Bäst är väl att inte prata med honom när han hoppar på. Men det är bara mänskligt att bli förbannad på en sån otrevlig person.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301471 av Geta
Pimed försvarar sig alltid med att det är så synd om honom. Därför har han rätt att vara otrevlig. Konstigt resonemang?