Rörigt värre

Mer
3 år 4 månader sedan #1304147 av koi
Rörigt värre skapades av koi
Rösterna har vetL ha ihjäl mig med direkta uppmaningar. I förrgår började tjatade de som krypterade meddelanden som de vill ge. Jag sa jag pratar inte med er. Ignorera.

Då kom det. ”Träffade månen med en krasch!”
”Kod gul!” ”Kod gul!!”

Jävla kod gul tjatades det om hela dagen.

Shiiiit. Det här är jobbigt. Det värsta av allt var att jag har berättat för läkaren och ssk om dem. Bllläääärrk. Har så mycket ångest att jag nåstan kräks.

Om nån undrar så är jag inlagd igen.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304169 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rörigt värre
Välkommen tillbaka, synd att du mår dåligt inför jul. Du får koppla greppet om sjukdomen de verkar djävliga just nu, de som talar till dig. Kod gul, en travesti på god jul.

De finns där inom dig, men bry dig inte om dem, de bara dummar sig, känner väl igen sådant. Krya på dig, de är tydligt ute för att störa dig, lita inte på dem. Sålla ut rösten som aldrig ljuger., den är den som kommer från Gud, de som talar i ditt inre är definitivt inte från Gud. Sådana förstör ens liv om de får tillfälle till det. De försöker de kommer ej att lyckas.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304221 av krokus
Svar från krokus i ämnet Rörigt värre
Koi,
Först läste jag fel angående "kod gul" att det stod "god jul" fast felstavat.

Jag hoppas att du mår bättre till julafton!
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304236 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rörigt värre
Här finns tips hur man motverkar röster, men antipsykotika brukar göra rösterna snällare för antipsykotika har en anti-aggressiv effekt.:
www.viska.se/sjalvhjalp/sa-motverkas-roester
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304512 av koi
Svar från koi i ämnet Rörigt värre
Än rörigare blev det på läkarsamtalet idag. Jag fick ett plötsligt och oemotståndligt skrattanfall. Gömde mig i händerna och svår åt allt elände. Framförallt rösterna.

Iaf. Jag har börjat med Risperdal istället för Abilify efter det mötet.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304513 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rörigt värre
Skrattanfall brukar väl bero på ångest?