Kontakt med Gud

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310863 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Kontakt med Gud
Allt ni skriver är fantasier. Ni vill tro på en gud eller annan skumma saker därför hittar er hjärna på det för ni vill så gärna tro på Gud.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310866 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt med Gud
Det är ungefär som när en psykiater sa till en änkeman att han inte kunde fixa en ny kvinna till honom. Gud fixar inte tjejer till Drummer heller.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310908 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Kontakt med Gud
Min kontakt med Gud har alltid störts av min djävulssläkt, De Svarta.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310909 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt med Gud
Den mörka triaden.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310929 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt med Gud

mabose skrev: Är det några fler som har haft kontakt med Gud i psykosen ? Jag har trott att Gud kommunicerade med mig och satt i min hjärna. Jag fattar att det är hallucinationer men det känns väldigt verkligt.
 

Välkommen tillbaka! Ja, för mig är det sant, Gud är ibland dem på den sidan, men de flesta upplever jag som motståndare till Gud, det är min upplevelse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1310970 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kontakt med Gud
Jag är inte kristen, men fick ändå religiösa tankegångar i psykosen. Jag trodde att jag var Guds favorit och att jag hade en fantastisk överraskning att se fram emot. P g a att jag var "utvald" hade jag även starka onda krafter emot mig. Det var himmel och helvete, som man brukar säga.