Hör du röster?

Omröstning: Hör du röster?

Ja
7 46.7%
Nej
6 40%
Kanske
2 13.3%
Totalt antal röstare: 15
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
Mer
3 år 1 månad sedan #1326284 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hör du röster?
Jag har röster ibland, men inte nu på ett tag.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326297 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hör du röster?
Nisse,

Vilket obehagligt minne som du berättar! Hur kändes det när du väl kom hem? 
Mer
3 år 1 månad sedan #1326304 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Hör du röster?
Jeg hører ingen røster. Det er derimot konkrete personer som prater. Det hele er et djevelsk komplott som mine fiender står bak. De har lurt mine behandlere trill rundt.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326334 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hör du röster?

krokus skrev: Nisse,

Vilket obehagligt minne som du berättar! Hur kändes det när du väl kom hem? 

Det kändes bra, enligt rösten var jag på rätt ställe i rätt tid och att jag var där gjorde att ett liv sparades. Jag kan ju säga att rent generellt gör inte som jag gjorde den gången om ni nu tänker på vad jag gjorde, ni kan råka ut för att rösterna säger åt er att istället ta livet av er. Det råkar vara så att till skillnad mot andra röster har hon aldrig ljugit för mig, vilket jag tog i beaktande samt att alltid så har det gällt mitt eget liv. Skulle gå över en starkt trafikerad gata 50 skyltad men hon sade akta dig, bilen den närmade sig så snabbt och tur var att jag då inte gick över. Hon hade alltså räddat mitt liv innan, det tog jag i beaktande när jag lydde henne.

Nöjd med svaret?

Samt ofta när jag har berättat detta för någon säger denne, jag ryser i hela kroppen, jag med säger jag, det är en vänlig rysning som omsluter hela kroppen, mycket märkbar. Jag ser det som nyligen avlidna som kommer och försöker få kontakt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326449 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hör du röster?
De flesta hör röster när de skall sova för då är det lugnt och tyst. Men ligger man på sidan med ena örat mot kudden brukar man slippa rösterna. Det är när det är tyst, stilla och overksam, som hjärnan fyller ut tomrummet med prat.