Hur kommer det sig att rösterna blir packade när...

Mer
17 år 2 veckor sedan #72951 av Nissegossen
Jag har funderat lite mera! Den ende som egentligen kan besvara frågan är ju Stefan själv! Men! Det måste bara vara fylleglada röster han hör! Finns inte en chans till annat! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 veckor sedan #72954 av aspie
Bra att de är glada!

God natt allihopa! :D
Mer
17 år 2 veckor sedan #72962 av ThinkTank
Hmm... när jag hörde röster och var psykotisk (jag har aldrig varit i läget som du verkar vara i Stefan, dvs. att inte vara psykotisk och höra röster) sa rösterna till mig att jag skulle bli nykterist... rösterna och jag också för den delen hade nämligen en stor plan om att jag skulle bli den perfekta människan eller nåt i den stilen... inte riktigt den perfekta människan... eftersom jag var hjälte etc.

jag drack bara en gång då jag hörde röster vad jag kan dra mig till minnes men jag blev inte direkt full då och mina röster blev definitvt inte fulla... de uppmanade mig att inte dricka mer... tur är det! Tänk om de uppmanat motsatsen! VIlken jävla katastrof det kunde blivit :) full och totalt psykotisk... skulle verklgien kunnat sluta illa :(
Mer
17 år 2 veckor sedan #72969 av Nissegossen
Think Tank! Var och en blir salig på sin tro!

Du är den ende på viska.se som jag numera bara ägnar ett halvt ögonkast åt när du skrivit något! För mig är din första psykos och andra psykos etc helt totalt ointressant! De många och långa monologerna struntar jag helt i att läsa!

För att du skall bli läst; Skriv inte så långt, skriv inte upprepningar ingen orkar läsa! Lämna lite space ibland i mellan raderna (ett nytt stycke)

Och skriv om det som är intressant! Det som du skriver om intresserar inte någon annan än dig själv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 veckor sedan #72970 av ThinkTank
Det är ju tråkigt att du känner så Nissegossen men jag kommer fortsätta skriva. Strunta i att läsa om du inte vill men jag gillar och skriva det är därför jag skriver... allt du skriver är ju inte heller fantastiskt så var inte så jävla kritisk :evil:
Mer
17 år 2 veckor sedan #72974 av Nissegossen
Svar på tal gillar jag! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum