en hallucination som jag hadde en gång.

Mer
16 år 11 månader sedan #78151 av Molle
Jag är inte psykisk sjuk men jag hadde en hallucination för en del år sedan.kanske från alcohol. men ialla fall så såg jag här hemma i upplands väsby ett flygande tefat,ufå över taket i området där jag bor. Just då trodde jag att det var värkligt och jag blev upprymd. Det var så häftigt tyckte jag.Kanske hörde jag ljud också. Iallafall så ringde jag en kompis som då bodde i lysekil på västkusten och sa det till honom. Just då var det verkligt också. Iallafall så blev han orolig för mig, men han kanske tänkte att jag drack för mycket på den tiden då.
Nu så dricker jag inte mycket men är inte någon no alcohol människa.fast jag förstår och respekterar dom som säger nej till droger å alkohol. som dom i iogt-nto. Kunde vara kul att vara aktiv i en sån organisation men då måste jag tex ha någon att bo med som jag gillar och att hon stödjer mig i mitt val av liv. :)
Mer
16 år 11 månader sedan #78162 av Geta
Hej Molle!
Vad kul att du postar här.

Iogt-nto kanske vore något om du är nyfiken på det. Om det finns någon tråd på Viska om den föreningen är osäkert.

Det var kanske inte alls en hallucination du såg utan ett riktigt UFO. .?
Alla som tror sig har sett UFO-n har säkert inte behövt söka psykiatrin.
De brukar snarare gå med i någon UFO-sammanslutning.
Mer
16 år 11 månader sedan #78169 av Molle
Hej Geta och tack för svaret. jag kanske bara hadde en vanföreställning :lol: .vem vet man har ju hört så mycket över vad olika personer har hört inom det här ämnet. dom har blivit bortförda och annat i historigen. Jag har en bok som heter bortförd av John e Mack som jag köpte någon gång på en bokrea. Jag har läst den lite men inte så jätte myckert. Efter att jag köpte den boken så kunde man få en tidning av ufo sverige, men tidningen var inte så mycket för mig så jag blev inte medlem där.
Angående iogt-nto så vet jag inte så mycket.Jag får i allafall ett interentbrev från dom som jag tittar på.i den organisationen så är det nog en hel del av föredetta alkoholister och drågmänniskor men även många andra som tex vill få världen att leva mera sunt och dom själva såklart.
Hur är det med dig ? har du sett något nån gång som du kan berätta om. tror du lite på ufon och andar som är populärt nu på 4:an eller 4 plus. Det är intresant att se och om det nu skulle vara att dom bara spelar så skulle dom vara väldigt bra skådespelare, men det tror jag att dom inte är.Det verkar vara väldigt seriöst det där.
Undrar vad det mest vanligaste som folk har sett som inte andra ser vid en hallucination oavsett om dom har uppsökt psykiatrin eller inte beroende på om dom är sjuka eller friska eller om det är värkligt eller ej
Mer
16 år 11 månader sedan #78183 av Inwatto
Under 2004 när jag hade min senaste psykos tyckte jag mig kunna prata med olika väsen: änglar, demoner, artificiella intelligenser och en utomjording. Ett UFO från Andromeda-galaxen dök upp där samtliga besättningsmän var döda men de kunde köra rymdskeppet ändå. De hade tänkt plocka upp mig när jag var död och föra tillbaka mig till rätt galax, men jag levde. Rymdskeppet stannade så länge i min fantasivärld att jag döpte det till Märla. En dag såg jag hur molnen skingrade sig runt skeppet, som hovrade osynligt över staden där jag bor.

Ja ja, det var min upplevelse av UFO. Märla plockade upp 11 andra människor som ville vara ombord, men returnerade dem till jorden innan hon stack tillbaka till sin hemgalax på en sekund. Hur de kunde susa dit så snabbt förstår inte jag, det är 3 miljoner ljusår bort. Kanske för att allt skedde i min fantasi.

Idag tror jag fortfarande på UFO men söker dem inte aktivt och har heller inte några upplevelser som liknar det jag hade som pyskotisk. Har inga som helst bevis eller ens indicier på att UFO finns. Hoppas du tyckte det var intressant att läsa mitt vittnesmål, Molle.

Prata inte med hat i munnen!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 11 månader sedan #78184 av Jocke
Du får nog hjälpa mig Inwatto? Jag funderar på en film som slutar på day, som är science fiction, en film där ett skepp hovrade över vita huset och utplånade den, kan det vara din fantasi?

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 11 månader sedan #78191 av Inwatto
He he Jocke - skämtare där! Independence Day har jag sett fler än en gång, men det är inte min fantasi. Då hade jag varit rik författare!

Man kan ju undra hur mycket filmer och böcker påverkar vilka föreställningar man får när man blir sjuk. UFO är ju ett spännande område så att det finns många som sett såna flygande saker är kanske inte så konstigt. För mig var upplevelsen av Märla väldigt konkret, men det är väl så det blir när man är psykotisk. Att det är en vanföreställning som bara en liten klick av mänskligheten tror är sann gör ju att rymdskeppen får fortsätta förstöra vita hus(et) på film. Tittar man upp i luften ser man inga sådana, som tur är.

Prata inte med hat i munnen!