spelar ni nåt instrument?

Mer
15 år 4 månader sedan #171707 av m.
Svar från m. i ämnet spelar ni nåt instrument?
Spelade blockflöjt när jag gick på lågstadiet -inte så avancerad nivå med andra ord :lol:

Har dock alltid velat lära mig spela gitarr, så när jag har råd så vet ni vad jag gör
Mer
15 år 4 månader sedan #171711 av Geta
Svar från Geta i ämnet spelar ni nåt instrument?
Jag kan spela både på gehör och efter noter.
Mer
15 år 4 månader sedan #171747 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet spelar ni nåt instrument?
Jag kan inte spela något instrument, men önskar att jag kunde spela gitarr. Måste vara himla skönt att spela och varva ner på så sätt

Anchored in Christ ✟

Mer
15 år 4 månader sedan #171783 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet spelar ni nåt instrument?

Abzu skrev: Steve, jag lyssnar mycket på hårdrock, men när jag själv musicerar gillar jag klassiskt, jazz, blues, folkmusiko och visor. Min sånglärare anså att jag skulle ha en bred repertoar med allt från Elizabethansk till blues, jag hade ett mycket brett röstregister när jag sjöng som mest, men jag har blivit rostig.


Låter bra Abzu!! Du verkar vara väldigt skolad. Din röst blir säkert bättre igen. Lycka till med musicerandet :)
Mer
15 år 4 månader sedan #171788 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet spelar ni nåt instrument?
Jag tror du skulle kunna bli en bra keybordist PSR. Du har nog säkert en dold talang. Men det är klart med negativa symptom blir man orkeslös. För 3 år sedan orkade jag inte spela trummor. Spelade inte på 3 månader. Ett tips PSR. Tänk på någon tjej du är förtjust i och spela så blir det nog lite bättre och ta upp spelandet. Se dig själv i positiva situationer.
Mer
15 år 4 månader sedan #171805 av Nissegossen
Sjunger hellre än bra, men stämmer upp min stämma i kyrkan och en del tycker jag gör det bra! Gjorde en uppsjungning inför en kantor som sade att jag hade en stark stämma, det var då för att bli medlem i en kör men det rann ut i sanden. Jag är inte rädd för att sjunga högt, då kommer min röst bäst till sin rätt.

Min systerdotters tre barn sade, eftersom de satt på bänken framför mig på min mors begravning, till sin mamma och hennes syster; what Good he sings!
Jag sade då till de två systrarna, men de menade väl kantorn? Nej, de menade dig! De tre flickorna är unga och förstår inte svenska.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum