Böcker i ny skepnad!

Mer
15 år 2 månader sedan #179869 av Abzu
Hej Viskare!

Mina två Vulkan-böcker har nu fått nya och snyggare omslag!
Det går att spana in dom på:

www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=4504
www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=6649

Anledningen till det var krångel med ett gammalt omslag, men jag är mer nöjd med de nya omslagen faktiskt.

Ha er en fin helg!
Mer
15 år 2 månader sedan #179870 av AnnKatarin
Svar från AnnKatarin i ämnet Böcker i ny skepnad!
Ja, de var fina!
Mer
15 år 2 månader sedan #179872 av Geta
Svar från Geta i ämnet Böcker i ny skepnad!
Verkligen fina omslag!
Det måste kännas bra att ha gett ut böcker.
Mer
15 år 2 månader sedan #179878 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Böcker i ny skepnad!
Geta, ja tillsammans har böckerna sålt 115 exemplar nu faktiskt, det trodde jag inte när jag publicerade dom! Men det som verkligen betyder något är ju böckerna verkar fylla sina funktioner.
Kontrollerad Galenskap är ju tänkt att ge en inblick men som jag ser det, också vara en diktsamling för andra med psykisk sjukdom att känna igen sig i och därmed minska ensamheten. Minst 2 personer anser att KG fyller denna funktionen, så då anser jag att det var värt publiceringen.
Ljuva Hem är mer en utåtriktat skrift för att öka förståelsen för psykiskt sjuka och de som har bostadsproblem.
Mer
15 år 2 månader sedan #179944 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Böcker i ny skepnad!
Väldigt fina omslag som du gjort. Dina banners som du hade här på Viska gav ungefär 1000 klick var, men då räknas inte klicken in, som skedde via bannern i nyhetsbrevet.
Mer
15 år 2 månader sedan #179977 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Böcker i ny skepnad!
Tack Admin!
De nya omslagen är mina ursprungliga ideer, som jag ville ha det först men då lyckades jag inte få till det så. Nu kan jag lite mer om bilder och sånt, så nu gick det fint.