Valkyria

  • wico.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 2 månader sedan #182870 av wico.
Svar från wico. i ämnet Valkyria

Ready skrev: Jag kan rekommendera filmen Valkyria för dem som inte sett den. Tom Cruise är som alltid bra.


Jag gillar inte Tom Cruise särskilt mycket, men jag tyckte Valkyria var jättebra. Tror det har att göra med att jag brukade vara väldigt historieintresserad, speciellt av andra världskriget.
Mer
15 år 2 månader sedan #183193 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Valkyria
Geta,

Jag undrar om inte Torgny Lindgrens bok Pölsan inleddes av att huvudpersonen skrev en notis till lokaltidningen att en tillfällig besökare i bygden misstänktes vara Martin Bormann.
Mer
15 år 2 månader sedan #183194 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Valkyria

Admin1 skrev: Är det någon här som har haft vanföreställningar om Adolf Hitler? Borde nog förekomma ibland tycker jag.


Jag ser ibland hallisar där Hitler figurerar, jag känner inget speciellt då, det är bara ytterligare en Hallis....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 2 månader sedan #183203 av Geta
Svar från Geta i ämnet Valkyria
Min farmors syster som jag tror var schizofren påstod
att spionen Stig Wennerström hade suttit på vår veranda.
Det skulle ha varit innan han blev känd.
Mer
15 år 2 månader sedan #183238 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Valkyria

Admin1 skrev: Är det någon här som har haft vanföreställningar om Adolf Hitler? Borde nog förekomma ibland tycker jag.


Jag drömde en natt att jag blev utsedd till Tyska rikets bästa trummis. Jag fick spela inför hundratusentals i publiken i Nuremberg under konferansdagarna. Det var en mäktig upplevelse och alla skrek av glädje och jubel för det svängde något enormt. Fuhrern var mycket nöjd och ansåg mig vara Nr 1 drummer i Tyska riket. Mäktigt!!!! Men någon nazist är jag inte.
Mer
15 år 2 månader sedan #183274 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Valkyria

Admin1 skrev: Är det någon här som har haft vanföreställningar om Adolf Hitler? Borde nog förekomma ibland tycker jag.


<!-- w -->
<!-- w -->

Har du haft liknande vanföreställningar Admin? Vissa människor älskar att vara det högsta hönset, men inte du Admin. Jag upplever dig som en bra ledare. Hur upplever du dig själv som ledare för Viska?