Robin Williams är död

Mer
8 år 6 månader sedan #781675 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Robin Williams är död
Håller med dig zoidar. Men inte för inte har jag också funderat på självmord om jag blir diagnostiserad med en dödlig sjukdom och då att den döden kommer vara svår. I det läget vet jag inte om jag föregriper döden pga diagnosen för att om det blir så att det är förenat med dödskamp innan man dör så gör jag det hellre själv än kippar efter luft och detta tills hjärtat lägger av. Det är en otrevlig död och skulle det vara så gör jag det hellre själv.

Har allt jag behöver för att avsluta livet hemma redan och det ger en smärtfri död. Jag lägger mig på kvällen och somnar in för att aldrig mer vakna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #781685 av wasp
Svar från wasp i ämnet Robin Williams är död
Har du tankar om din död? Ja! Man kan så ha och att bara få somna in en kväll är ju smärtfritt, men ibland går det inte som man tänkt sig. Min fasa är att hamna i respirator o ligga där o våndas tills man kolar.
Mer
8 år 6 månader sedan #781705 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Robin Williams är död
Ja, det är verkligen ett dilemma. Blir man sjukare och sjukare, som t.ex. vissa som har ALS, så kan jag ju förstå att man begår självmord, men det är högst olyckligt ändå, för det finns alltid möjligheter att saker förändras.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 6 månader sedan #781868 av Prosit
Svar från Prosit i ämnet Robin Williams är död
Jag kan höra hans röst i A.I fortfarande R.I.P. [youtube:1imbsqmd]xRhCz0ELrKs[/youtube:1imbsqmd]-