Har köpt filmen it på blue ray.

Mer
6 år 1 månad sedan #1034116 av charlie2
jag kommer inte åt piratbay för våran server på gruppboendet har spärrat den sisten så man får köpa sina filmer i stället.
men det är lugnt det jag har köpt it och skall hämta den i morgon.kostar mig bara 300 kr så det är inte så farligt.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1034117 av Utomjordingen
Jag brukar hyra 3 filmer för 150 kronor eller 6 filmer för 300 kronor och då får man ha filmerna i en vecka. Ibland hyr jag filmer via nätet också.
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 1 månad sedan #1034209 av Richard
Jag har inte köpt IT ännu, men ska. Kunde dock inte vänta med att se den, så jag såg den dagen efter den hade haft världspremiär. Såg den inspelad med en kamera på bio... Så ingen vidare kvalité, så när jag köpt den ska jag se om den.

Men vet att den var bra!
Mer
6 år 1 månad sedan #1034231 av charlie2
jo jag skall hämta den i morgon på affären 300 kr kostar den bara.så det är inte så farligt det.
Mer
6 år 1 månad sedan #1034695 av charlie2
fick filmen i dag skall se den i morgon eller i helgen.
Mer
6 år 3 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1042777 av Utomjordingen
Min kvinna såg filmen "DET" och jag frågade vad hon tyckte om filmen - ingenting direkt sa hon. Jag sa: - Men kan du inte förstå att Stepehen King hade ångest som skrev boken "DET"? Vaddå, jag vill egentligen inte ta del av hans ångest för jag har tillräckligt nog med min egen ångest sa min kvinna.
Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.