musikinstrument

Mer
15 år 6 månader sedan #153950 av spasy
Svar från spasy i ämnet musikinstrument
Lever en hel del genom musiken, har gjort så tror jag i hela mitt liv.
Mina föräldrar, iaf de som jag växt upp hos är döda. Har min egen familj och barnen är tom. utflyttade. Min själ verkar aldrig bli vuxen, är fast i ett jag vet inte vad. Gitarren ska jag försöka att orka med att börja om med. Mycket känsla där. Digitalt trumset får nog bli en förhandlingsfråga med min fru. Hoppas bara att jag orkar med att börja med musiken igen.
Mer
15 år 6 månader sedan #153951 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet musikinstrument
Du kommer att orka med att att börja med musiken om du tror på det riktigt. Knäpp dina händer när du lägger dig inatt och be att dina plågoandar ska dö och änglarna tar över. Du behöver inte be till gud om du inte vill det, utan be till goda och kraftfulla krafter som får dig att finna styrka att starta upp igen.
Mer
15 år 6 månader sedan #153953 av spasy
Svar från spasy i ämnet musikinstrument
De händelser som fick mig att inte kunna lyssna på black sabbath o liknande musik blev jag av med genom bön till GUD. Ska kanske prova det igen och då möjligtvis komma igång med musik igen. Det var hemska känslor som fick mig att avstå från allt som hade en minsta anknytning till svartkonst o i synnerhet djävulen.
Mer
15 år 6 månader sedan #153954 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet musikinstrument
Jag kan lugna dig Van Gogh. Black Sabbath är onda mot ondskan. Ozzy ville inte hålla med om det riktigt, därför fick han kicken. Idag så tror Ozzy på godheten. Black Sabbath finner en spänning i en occult stämning, men det behöver inte betyda att dom är onda. Dom riktigt onda människorna är ofta personalchefer eller vd:chefer som säger: "Det svider i hjärtat" och skyller på alla som är under dom.
Mer
15 år 6 månader sedan #153955 av spasy
Svar från spasy i ämnet musikinstrument
Mina upplevelser hade inte riktigt med black sabbath att göra, men det fick mig att helt ta avstånd från allt som hade med svartkonst och djävulen att göra.
Har aldrig varit så rädd som jag var då. Sitter fortfarande djupt rotat i min själ.
Detta inträffade för mer än 25 år sedan. Mår fortfarande riktigt dåligt av det.
Mer
15 år 6 månader sedan #153956 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet musikinstrument
Du tror att onda krafter har grepp om dig fortfarande. Så är det inte Van Gogh. Ju mer du tror att dom förstör för dig, desto mer förstör dom sig själva. Utifrån min synvinkel så växer du , medans demonerna faller.