Förhoppningsvis ny TV ikväll!

Mer
5 år 4 månader sedan #1115576 av Richard
Jag hittade en 50" plasma-TV på blocket, inkl. hemmabio-system. Jag vill ha en TV i sovrummet också. Kostade endast 3 000 kr. Med det extra jag fick från kommunen o en julpeng av pappa så hade jag råd. Han kunde t.o.m. fixa leverans från Helsingborg till Ängelholm ikväll! Nu hoppas jag att allt går som det ska!
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1115590 av Nissegossen
Trevligt för dig, men kom ihåg,de tidiga plasma TV var kända för att det blev märken på skärmen där bilden stod stilla och det brändes in i skärmen. Det går aldrig bort.Skaffa en led TV i stället, de har inte det problemet

Kolla upp tillverknings datum. Är det en gammal TV köp den inte lågt pris är lurt, en vara de inte vill ha och bara bli av med räkna kallt med att det är fuffens

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1115591 av Utomjordingen
Ja - håller med Nissegossen, det är bättre med LED-TV. Våran LED-Tv:n kostade runt 17000 kronor och då fick vi rabatt på 5000 kronor. Nu är det runt 10 år sedan som vi köpte Tv:n 40" men den är bra än idag.

Plasma TV har väl utgått för länge sen - eller?
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1115596 av Nissegossen
Mer
5 år 4 månader sedan #1115606 av Richard
Bryr mig inte om att de slutar sälja de, bara den funkar... Ok, att den drar lite mer ström. Men jag har nu en 46" LCD-TV, men funkar den här plasman utan problem, så sätter jag den i vardagsrummet.

Här är annonsen:
www.blocket.se/helsingborg/LG_50__Full_H...9237.htm?ca=23_3&w=0
Mer
5 år 4 månader sedan #1115608 av Nissegossen
Har du sett den i funktion?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum