Vilka klassiker borde jag läsa näst?

Mer
4 år 6 månader sedan #1188342 av MsTibbs
Millenniumtrilogin är modern klassiker. Män som hatar kvinnor och de andra
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1188347 av Loni
Roliga böcker ja jag vet en som har humor som är fantasy. Skriven av Terry Pratchett och Neil Gaiman. Boken heter - Good Omens! Det har tydligen kommit en serie från den boken som jag förstår är en närmare succé.

Millenniumtrilogin är läsvärd.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Loni.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1188393 av Nissegossen
Jag föreslår Karin Boye
Hon dog för egen hand
sv.wikipedia.org/wiki/Karin_Boye

Jean M. Auel
sv.wikipedia.org/wiki/Jean_M._Auel
Eftersom jag hade böcker men inte kan läsa längre dock har jag läst dem jag gav bort dem till den siste boende stödjare jag hade så har jag dem inte längre. Bra böcker med en kvinnlig författare

Läs denna av Isaac Asimov.
science fiction trilogi det finns fler han var kemi professor om jag inte minns fel och han ställde upp med robotologins 3 lagar Detta för att robotarna inte skulle ta makten
sv.wikipedia.org/wiki/Stiftelseserien

Om du inte läst min egen text Nissegossens inre resa och du vill ha en erotisk text jag har lagt stor vikt vid att skriva just en erotisk text och inte porr är den värd att läsa. den är avslutad mitt i en mening det var för att min dåvarande sambo hade fått den första texten på papper man kan säga första kapitlet hon kom till mig och sade, Nisse det här kan jag inte läsa det är för mycket porr. Där och då slutade jag skriva. Jag har skrivit ur en kvinnas synpunkt och min dåvarande handledare sade, Nisse det här är det bästa du skrivit Rent litterärt
www.viska.se/kunena/allmn-diskussion/420...ns-inre-resa?start=0
Jag skrev om min filosofi dåvarande i min text
twilight zone

www.viska.se/kunena/allmn-diskussion/889-twilight-zone?start=0

Denna är en text jag skrev på Göteborgspostens avd för chatt jag skrev ett stycke per dag inte kommenterat inte förrän jag var klar tror jag var inne där 1999 samma år som jag köpte min första dator. Den texten samt mycket andra texter gav jag till en granne han råkade vara polis. Nästa gång jag såg honom sade han, Nisse du är inte klok nu tror jag dig om allt jag tog med dina texter till jobbet och nu fan har du Säpo på dig. Jag vet att jag blev avlyssnad i Lägenheten men de har aldrig hittat något på mig
www.viska.se/kunena/allmn-diskussion/900-vaken

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189157 av krokus
Gökboet av Ken Kesey
Mer
4 år 6 månader sedan #1189159 av Geta
Don Quijote av Miguel Cervantes är läsvärd. Han som slogs med en väderkvarn.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189296 av Loni
Nissegossen håller du på att bli blind? Varför kan du inte läsa?' eller är det akitonen som har gjort sitt?