Vilka klassiker borde jag läsa näst?

Mer
4 år 6 månader sedan #1189331 av Loni
Fint att höra! Jag brukar drömma mardrömmar om att jag är blind. Jätteobehagligt!
Mer
4 år 6 månader sedan #1189334 av Geta
Min kusin har fått grön starr. Hennes synfält har minskat. Det är synnerven som förtvinar. Hon påstår att trycket var så lågt att det inte upptäcktes hos optiker.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189344 av Recard2016
Jag fick MVG+ på en recension av flugornas herre i 3:an på gymnasiet. Jag har för mig att ja argumenterade att barnen gjorde precis det de lärt sig i nuvarande samhället när de hamnade på en öde ö o spårade det till existerande samhällen o strukturer de hade lärt sig.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189358 av mrsearlgray
köpte en bok av selma Lagerlöf idag som jag kollat in, kanske beställer lite fler böcker inatt :dans
Mer
4 år 6 månader sedan #1189385 av Loni
Det är väldigt sällan jag köper böcker isåfall från bokbörsen. Begagnat. Särskilt böcker jag inte läst köper jag inte. Stadsbiblioteket kolla runt där och kommer hem ibland helt andra än jag skulle kika på där och ev låna.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189389 av Loni
Dessutom betyg i skolan orka bry sig vem som helst kan få höga betyg men tar man ut sitt arsle från samhällets alla rövarslen så blir det som för mej! Och så så blev jag utslängd från både dagis och skolan det är bra meriter. Sedan hamnade jag på skola för störda barn och ungdomar. Jag gjorde en bomb på kemin så jag blev utslängd därifrån oxå