Frågor om Haldol

Mer
16 år 4 månader sedan #101764 av sisu44
Hej på er har som sakt svårt med att ta till mig diagnosen schitzofreni.Men jag har fått en diagnos ang ADHD vilket har gett mig en bra bekräftelse på varför jag gillat amfetamin i små doser vilket så klart blir svårt att dosera på egen hand.Men jag blev ordinerad conserta samt rittalin.Vilket kändes helt Rätt men efter att jag tagit ett åter fall på två dagar ville jag göra en symbolisk markering.Med en Hiltispikpistol vilket kosta mig två veckor på Psyket.Men det var dett värt då jag fick bekräftat att det fins en högre Makt som visar en vägen.(nyfikna kan googla på hiltimannen).Men det som hände efteråt har bara varit skit.För det första så blev jag av med min medecin i 2.5 månad.För att sen få till baka den så var jag tvungen att ta en 25mg Haldol depo spruta.Vilket jag till en början inte på värka mitt mående nämvert.Då det snarrare var min dåliga belägenhet som inte gav mig den rätta värkan.(hamna på ett boende för bostads lösa samt dålig mat)Men efter 3 sprutan så är jag övertygad om att haldolet föstör allt Floow som jag tidigare har haft på min ADHD- medecin.Har nu förlorat min ADHD-medecin på grund av min vägran för fler sprutor.Vad ska jag göra, tar gärna i mot tipps.mvh sisu44
Mer
16 år 4 månader sedan #101766 av aspie
Svar från aspie i ämnet Frågor om Haldol

sisu44 skrev: Har nu förlorat min ADHD-medecin på grund av min vägran för fler sprutor.Vad ska jag göra, tar gärna i mot tipps.mvh sisu44

Tråkigt att förlora sin ADHD-medicin! Psykostimulanter rekommenderas inte om man har haft hallusinationer. Men de är inte de enda ADHD-medicinerna. Försök få alternativa mediciner utskrivet. Strattera och Modafidal/Provigil används också mot ADHD.
Mer
16 år 4 månader sedan #101779 av ak
Svar från ak i ämnet Frågor om Haldol
Köp dem på internet, t.ex via <!-- w --> www.golddrugs.com <!-- w --> . Beställer tramadol därifrån, bra sida.
Mer
16 år 4 månader sedan #101821 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Frågor om Haldol
Köp aldrig läkemedel på Internet för det kan både vara dyrt och innebära att man får förfalskade läkemedel utan effekt, men ändå med biverkningar.

Åtskilliga personer i USA har fått biverkningar efter att ha använt förfalskade läkemedel köpta på Internet. Läkemedelsverket rekommenderar den som har köpt läkemedel på Internet (undantaget Apoteket AB:s hemsida) och fått biverkningar att kontakta sjukvården.

Åtskilliga personer i USA har fått biverkningar efter att ha använt förfalskade läkemedel köpta på Internet. Biverkningarna - andningsvårigheter, muskelkramper och muskelstelhet - var så besvärande att de sökte sjukvård akut.

www.lakemedelsverket.se/Tpl/News ... _5830.aspx
  • Besökare
  • Besökare
16 år 4 månader sedan #101840 av
Svar från i ämnet Frågor om Haldol
25mg haldol låter jätte-mycket.
  • ej inloggad sihzzle
  • Besökare
  • Besökare
16 år 4 månader sedan #101894 av ej inloggad sihzzle
Svar från ej inloggad sihzzle i ämnet Frågor om Haldol
Har köpt rivotril förut från en annan sida som e nerlagd nu. Dom funkade lika bra som riktiga ikorivil.