Normaldos Abilify?

  • Ready
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 4 månader sedan #102897 av Ready
Svar från Ready i ämnet Normaldos Abilify?
Jag har väldigt svårt för att nå min BMI ens när jag är som smalast. Det kanske beror på kraftig benstome.
Mer
16 år 4 månader sedan #102913 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Normaldos Abilify?
Jag har gått upp några kilon nu, tar 15 mg Abilify, men det beror nog på att jag stoppat i mig fel saker och att jag äter på natten med.
Men idag började jag med Nutrilett näringsdryck, har kvar ett halvt paket sen sist. Så det ska jag gå på ett bra tag nu. 5 påsar per dag och ingen annan mat. Det är värst dom två första dagarna men sen går det bättre.

Jag har också knaprat i mig halva julskinkan alldeles själv, den andra halvan ligger i frysen. Med tanke på att den vägde 4,5 kg otillagad så är det himla mycket skinka.
Igår kastade jag min rödbetssallad eftersom jag verkligen är inne på det här med att gå ner i vikt känner mig motiverad till tusan.
Mer
16 år 4 månader sedan #102925 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Normaldos Abilify?
Jag såg i FASS att startdosen för Abilify är 10-15 mg/dag dvs alla hade rätt egentligen.
Mer
16 år 4 månader sedan #102936 av galärslav
Svar från galärslav i ämnet abilify och normaldos
Jag har 15 mg abilify sedan 2 år tillbaks. Tack vare den ! vill jag påstå att jag kunnat gå ner i vikt
Hade 30mg innan men då fick jag för stor yrsel så vi halverade dosen
abilify kan ge berusningskänslor i början
Omgivningen tycker att jag blev mer social sedan jag fick abilify; precis det den är till för bla.
Sen tycker jag att man inte alltid behöver vara just social
Jag mår bra av ensamhet också