Strunta i medicinen

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
15 år 9 månader sedan #136461 av Fantasio
Vad händer om man vägrar ta sin medicin? Kommer polisen och hämtar en då?

Umgås med planer att självmant sätta ut Leponexen. Har gjort det förut o då hotade dem med Haldol-sprutor.

Tänk om jag struntar i att gå till Psykosenheten o ta dem. Vad kan de göra? Har de stöd i lagen att tvinga i mig zombie-pillren/-sprutorna?

Har åkt polisbil till PIVA en gång, och en annan gång med väktare, när jag bedömdes som en fara för andra.

Hatar :evil: självsvåldig psykpersonal, o speciellt läkarklantarna.
  • Niklas.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #136464 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet Strunta i medicinen
De borde inte sätta dit dig enbart pga att du vill vara fri från att vara förtryckt av galna lagar, jag tror de måste ha "konkret oro" vad det nu är. Finns väl inte. Det är i alla fall andras oro förtryckarna utgår från. Ingen är nämligen så paranoid som myndigheterna.
Mer
15 år 9 månader sedan #136475 av Saari
Svar från Saari i ämnet Strunta i medicinen
Om man blir inlagd på LPT får de tvångsmedicinera dig. Det är bättre att samtala med doktorn och verkligen stå på sig i det man vill.
  • Niklas.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #136476 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet Strunta i medicinen
LPT är helt galet när a) man kan försörja sig och b) man är hederlig. Lagen måste ändras till att vara demokratisk i stället för nazistisk.
  • Mr
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #136483 av Mr
Svar från Mr i ämnet Strunta i medicinen
Nej nej.
Varning.
Jag har provar två gånger .. samma sak varje gång.
Innom två - tre veckor tebax på avdeling.
Mer
15 år 9 månader sedan #136484 av psychiatricdrugsmachtfrei
jag slutade med leponex på egen väg. doktorerna sa att du kommer bli sjuk och garanterat åka in på sjukhus inom ett par veckor. men de hade fel.