seroquel

Mer
19 år 2 månader sedan #9123 av wonderchild
seroquel skapades av wonderchild
Hej
jag äter seroquel som funkar jättebra på mej, tillsammans med ändrade kostvanor. jag hade en annan medicin tidigare som fick mej att gå upp från 55 till 82 inom några veckor. när jag började med seroquel gick jag ner till 67(är 1,68 lång) inga synproblem. använder även stesolid och propavan. för att balansera upp dessa onyttigheter äter jag inget vitt socker o inget vitt mjöl.ersätter med råsocker o rågmjöl. saltet jag använder är havssalt. detta är mina främsta tips och att ta det försigtigt med sej själv.jag försöker okså göra saker som jag gillar.
lite mindre viktiga saker är min syn på mat, vad jag undviker är:kött, ägg, svamp, lök, mjölkprod. stark mat alkohol cigg droger såklart. om något av detta känns bra för just dej så hoppas jag att jag har fått någon att må bättre. be happy
Mer
19 år 2 månader sedan #9135 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet seroquel
Välkommen!

Vilket läkemedel var det som du gick upp i vikt av?
Hur snabbt gick du ner i vikt när du började med Seroquel?

Jag tycker själv att kosten är väldigt viktig. Fet mat mår jag inte alls bra av som t.ex. pizza och friterat. Jag blir dåsig och trött av det, som av alkohol nästan.
Jag undviker numera fet mat.

Motion tycker jag är viktigt. Jag brukar promenera 2 timmar per dag. När man från att vara stillasittande börjar promenera 2 timmar känner man genast en förbättring. Det minskar vikten också ganska effektivt. Bra viktminskningsknep.