Går i sömnen???

Mer
14 år 7 månader sedan #245627 av w200i
Svar från w200i i ämnet Går i sömnen???
Eventuellt kan det vara så att Xanor, genom sk ackumulering, har blivit för hög och bör justeras.
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
14 år 7 månader sedan #245647 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Går i sömnen???
jag brukar också ha problem med sådant tror jag.. ett bra exempel för ca 1 vecka sedan.. jag hade min dator stående på en stol en bit från sängen för jag låg i sängen och kollade på film på datan.. nästa morgon när jag vaknade... stolen var omkulvält och datorn låg upp och ner på golvet. så båda datan och stolen var vällt. & jag har inget som hälst minne av detta
Mer
14 år 7 månader sedan #245649 av mopa
Svar från mopa i ämnet Går i sömnen???

Admin1 skrev: mopa,

Du har ju använt dina mediciner i många år om det är det, som framkallat att du går i sömnen borde du ha märkt det långt tidigare tycker jag. Jag tror att det kan vara andra faktorer som kan ha framkallat det. Feber, halsbränna, sömnapne och nattastma kan göra att man går i sömnen, liksom psykiska tillstånd, som panikattacker och PTSD. Läs mer om det här:
www.webmd.com/sleep-disorders/gu ... ing-causes

Intressant länk. Men jag blir ändå inte klok på mina äventyr på natten. Som du säger så har jag ju haft medicinerna länge. .? Ska prata med min läkare, o se om han har nån förklaring.
Mer
14 år 6 månader sedan #251241 av ikolito
Svar från ikolito i ämnet Går i sömnen???
Jag har gott i somnen inne pa avdelning naogon gaong... Trodde att jag skulle go hem mitt i natten. Vet dock inte vilka mediciner jag aot just da... Men var naogra olika. Ofta aer det i kombination av feberfrossa som jag aer irrationell nattetid... Blir aeven pa onormalt daoligt humoer da jag aer febrig... Men det aer kanske normalt.