Försvinner Tröttheten?

Mer
14 år 4 månader sedan #261250 av Nissegossen
jag tror du skriver på det allra enklaste, nämligen på meddelanden, eller vad det nu heter, för att där blir texten sådan om man inte har något ordbehandlingsprogram som works eller words.....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 4 månader sedan #261252 av Nissegossen
Ladda ned openoffice om du inte har det, det är kompatibelt med microsofts eget officeprogram, men har en öppen källkod och är helt gratis; sv.openoffice.org/get/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 4 månader sedan #261254 av Kärlek
Svar från Kärlek i ämnet Försvinner Tröttheten?
När jag åt Zyprexa... Tror det var 25mg så var jag inte speciellt trött, men gäääääspade hela tiden:P
Mer
14 år 4 månader sedan #261473 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Försvinner Tröttheten?
Nissegossen,

Korall väljer Font type Courir New när hon skriver i forumet och alla som skriver här kan byta font om de vill och det finns 13 fonter att välja på.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 4 månader sedan #261481 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Försvinner Tröttheten?
trodde det var html, vet inte vad den nya programmet heter? Visst kan man plocka fram fonter via html??

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 4 månader sedan #261553 av igelkotten82

Korall skrev: Ni som har ätit/äter Zyprexa & blir slöa av medicinen, försvinner det tids nog eller brukar tröttheten vara konstant under hela tiden som man äter Zyprexa?


För mig tog det cirka ett år innan tröttheten lade sig. Den antihistaminerga aktiviteten är betydande och av någon anledning vänjer sig inte kroppen i första taget. Man brukar säga att antihistaminer inte är vanebildande men efter ett tag behöver man ofta större dos, särskilt på Atarax och Theralen, dock inte Zyprexa förrän efter 1-2 år.

Be om en dosminskning eller byt preparat om biverkningen plågar dig. Det finns bättre preparat utan sedativ inverkan.