zeldox

  • lostlife
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #30420 av lostlife
zeldox skapades av lostlife
Jag kommerb inte in på forumet som inloggad jag heter wakie vet någon om det är ide att avsluta o omregistrera sig....??
nu till frågan jag har ätit zeldox i lite över två månader och de flesta spover onormalt mycket men inte jag jag sover aldrig mer än två timmar håller på att bli galen av detta ringde läkem edelsupplysningen inatt o de sa att det kan bli tvärtom oxå äterb 80x80 är det nån mer som upplevt detta??? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Mer
18 år 4 månader sedan #30425 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet zeldox
Jag tittade i FASS:en på biverkningarna för Zeldox och det stod ingenting om att den kan ge sömnlöshet, däremot fanns trötthet omnämnt. När man tar Zeldox så skall man alltid ta den tillsammans med mat för annars är det som att halvera dosen. Tar du Zeldoxen i samband med måltid?

Det är förödande att sova bara 2 timmar. Om jag var du skulle jag omedelbart kontakta läkaren och be att få en sömnmedicin. Jag har i många år använt sömnmedel också för att kunna sova. Det har fungerat bra, för utan sömnmedel har jag bara sovit några timmar per natt.