Nitrazepam

Mer
10 år 5 månader sedan #628805 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nitrazepam
Anderz Harning har jag träffat på krogen och pratat med honom. Han gillade att vara i fokus och jag tror han skrev boken Stålbadet Och han drack våldsamt mycket. Han pratade högljutt och mycket om sin barndom och Nazistiska farsa. sv.wikipedia.org/wiki/Anderz_Harning

Jag skrev om Mogadon inatt på forumet, kommer inte längre ihåg i vilken tråd. Bara det att de är fina, för att somnar man inte blir man flummig och den har en skön känsla.
Se upp!
Lätta att missbruka och jag har haft sjukhusburken med 1000st hemma, men slutade med dem då jag fattade att jag skulle bli fast på dem. En kvinnlig bekant till en kompis ringde upp mig och frågade om jag inte kunde ge henne några och hon talade med lidelse i rösten och jag hade fått vad jag ville om jag gav henne. Jag sade att jag har dem inte längre.

Då sade hon gå till din läkare och bed honom skriva ut. Jag nekade än en gång för att jag hade genom en annan bekant fått reda på att hon fått sparken från det äldreboende hon jobbade på, för att hon stal medicin ur medicinskåpet där och uppenbarligen var det Mogadon hon stal.

Så vad du gör, tänk dig för, i alla fall jag rekommenderar en annan insomningstablett än Mogadon!
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=6286...ewtopic.php?p=628678 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #628814 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nitrazepam
P@llekula,

OK! Du kan i den här tråden läsa om Rohypnol och hur jag på dem stekte min sko i stekpannan :rotfl
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...ic.php?f=2&t=834 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #628852 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nitrazepam
:tänk Nä, jag tror inte det, kommer inte ihåg, händelsen skedde 1983...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #628892 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Nitrazepam
Vill verkligen inte ta sömnmedel, men det anses så pass viktigt just nu. Sover knappt då jag tar bara flunitrazepam och stilnoct. Utan sömnmedicin sover jag inte alls. Ligger bara och yrar hela natten. Därför jag vill testa kedjetäcke, kanske kan minska på sömnmedel om det fungerar. Detta var första natten jag sovit så pass länge (7 timmar) sedan jag slutade med Leponex.
Mer
10 år 5 månader sedan #628911 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nitrazepam
Evillynn jag ser dig inte på viska på natten, ligger du bara i sängen?
Gå upp istället och ta dig en kopp kaffe och sätt på datorn så kan vi skriva, det är tråkigt när inte en käft är vaken och de som är här är för trötta för att ens skriva ett enkelt hej, när man försöker få dem att reagera och jag är klarvaken.

Du är inte ensam om att få för lite sömn!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #628958 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Nitrazepam
Brukar logga in på viska ibland då, kring 3-4 på morgonen. Men nu med Nitrazepam tror jag inte jag kommer behöva det.