fluoxetin

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32923 av
fluoxetin skapades av
hur länge stannar biverkningarna av fluoxetin?? om man äter fluoxetin under en längre tid kan väl sexlusten avta??? kommer den tillbaka när man sedan slutar eller är det en bestående biverkning?? om man får äta den medicinen under hela sitt liv borde man väl rimligtvis aldrig få den tillbaka??
Mer
18 år 2 månader sedan #32927 av Saari
Svar från Saari i ämnet fluoxetin
Biverkningarna brukar normalt lägga sig efter en till fyra veckor om jag inte minns fel. Sedan finns det mer bestående biverkingar, men de blir mildare efter ett tag. Det är inte säkert att man får minskad sexlust, men får man det så går det över när man väl slutat behandlingen. Om sexlusten minskar när man äter medicinen och det stör ens liv i övrigt väldigt mycket så kan man alltid byta medicin.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32934 av
Svar från i ämnet fluoxetin
Jag har gått på fluoxitin rätt länge nu,
men jag blir fortfarand yr i och illamående, resten av biverkningarna så som muntorrhet är borta, men de känns lite som att ta koffien piller
Mer
18 år 1 månad sedan #34056 av milla
Svar från milla i ämnet fluoxetin
Hej, jag har ätit medicinen i 2 år ungefär och biverkningarna försvinner efter några dagar eller veckor för en del.
För mig var det riktigt jobbiga biverkningar som visade sig genom blixtrande huvudvärk och trötthet.
Tyckte det vara mildare uttsättningsymtom när jag slutade med dom.
Mer
18 år 1 månad sedan #34057 av Panda
Svar från Panda i ämnet fluoxetin
Hej! Jag äter fluoxetin 80 mg per dag. För mig kom sexlusten tillbaka efter några månader. Ge det lite tid.