Imovane vs Stilnoct

  • Undrar
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34989 av Undrar
Imovane vs Stilnoct skapades av Undrar
Vilka är de största skillnaderna mellan Imovane och Stilnoct?

Fördelar och nackdelar med de båda?

Vilken föredrar ni?
Vilken är billigast?

Tacksam på svar!
  • vnv
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34990 av vnv
Svar från vnv i ämnet Imovane vs Stilnoct
Föredrar Stilnoct.
Sover bäst på dem...

mvh
vnv
Mer
18 år 1 månad sedan #34991 av Saari
Svar från Saari i ämnet Imovane vs Stilnoct
Jag tror att det som skiljer dem åt är att Imovane ska fungera så att man sover igenom hela natten, medan Stilnoct är för insomning och minskad risk för att vakna under natten. Rätta mig om jag har fel!

Enligt min erfarenhet vaknar jag lättare när jag sover på Stilnoct än på Imovane, men Jag föredrar verkligen Stilnoct eftersom Imovane helt enkelt slutade fungera för mig. Vet inte riktigt vad det beror på.
Mer
18 år 1 månad sedan #34999 av Fredrik69
Svar från Fredrik69 i ämnet Imovane vs Stilnoct
Har förstått att Imovane är lite beroendeframkallande, varför jag föredrar Stilnoct.
Har tidigare under en period haft Imovane, Stilnoct och Propavan, men tog bort Imovanen då det fungerade att sova på Stilnoct och Propavan. Tar jag bara Stilnoct vaknar jag ibland i förtid.

/Fredrik69
Mer
18 år 1 månad sedan #35003 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Imovane vs Stilnoct
stilnoct är också berondeframkallande..
Mer
18 år 1 månad sedan #35012 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet Imovane vs Stilnoct
imovane och stilnoct är beroendeframkallande. jag är beroende av imovane. inget kul alls. efter ett tag slutar dom fungera och då börjar man överdosera. vad gör man när man måste få sömn för att kunna jobba nästa dag. många imovane ger minnesstörningar, luckor och personlighetsförändringar.

stilnoct somnade jag bättre på, men blev jobbigt nä man överdoserade och såg dubbelt av allting. presentpappret började skratta åt en osv.

propavan kan kännas starka i början men jag tycker dom är bra, inte beroendeframkallande och ger inte den där känslan av rus. ( tyvärr, tycker jag)