Zyprexa rävgift.?

Mer
8 år 8 månader sedan #762713 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Zyprexa rävgift.?
Jag har hatkärlek mot zyprexa. Jag gillar vissa effekter av den, men jag hatar sidoeffekter som gör att man blir som en hjärndöd zombie. Jag är tvungen att ta den.

zoidar skrev: Forskarna vet inte anledningen till att man blir tjock av antipsykosmediciner. Det kan vara flera olika skäl, dels att man får mer hunger, men även sänkt ämnesomsättning m.m.


Jag har hört rykte på nätet om att antipsykotisk medicin sänker metabolismen och man brukar gå upp i vikt om man har slö metabolism för att maten förbränns saktare och äter man för mycket så lagrar kroppen maten.
Mer
8 år 8 månader sedan #762723 av Prosit
Svar från Prosit i ämnet Zyprexa rävgift.?
Zyprexa fick mig att gå upp 30 kilo, men allt som hände runt den, fick mig att inse att jag kunde klara mig utan den. Och gå ner 30 kilo igen, inte lätt, men svårt.
Mer
8 år 8 månader sedan #762808 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zyprexa rävgift.?
När man börjar med Zyprexa, så väger man sig och man väger sig varje vecka. Om vikten ökar med mer än 3 kg så kontaktar man läkaren för preparatbyte.
Mer
8 år 8 månader sedan #763437 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Zyprexa rävgift.?
Det var under många år jag kallade Serdolect ett rävagift. Men nu efter hand har jag blivit allt mer tacksam att jag har den. Men förhoppningen är förstås att komma ner på en mycket låg dos någon gång längre fram. 4mg är vad jag önskar. Istället för mina normala 8mg, eller 16mg som jag går på nu.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 8 månader sedan #763554 av Irrationell
Svar från Irrationell i ämnet Zyprexa rävgift.?
.
Mer
8 år 8 månader sedan #763661 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zyprexa rävgift.?
Om några år kan det komma Zyprexa med en tillsats så att man får knappt någon viktuppgång alls.
www.viska.se/index.php/nya-lakem ... iktuppgang