Rastlös?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 7 månader sedan #773339 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rastlös?
Jag var på väg ut, men typer hängde på gården. I valvet ut mot gatan. Så jag fick ta ett bloss inne.
Mer
8 år 7 månader sedan #773342 av Vilja
Svar från Vilja i ämnet Rastlös?
Jag blev stel i benen och nedre ryggen, och hade myror i arslet konstant, skakade jämt med benen och låg aldrig stilla ens, gjorde t.om ont i ryggen ibland, trodde först jag bara sträckt något men när jag fick Akineton blev det bättre och tillslut försvann det och rastlösheten samtidigt av sig självt. Och då hade jag t.om höjt min Haldol-dos.
Mer
8 år 7 månader sedan #773398 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rastlös?
Kliar det i arslet kan det vara ett tecken på att du drabbats mask i magen eller en inälvsparasit. Har det varat ett tag, gå till apoteket och köp avmaskningsmedel.Akineton som verkar blir man skönt avspänd på och den verkar direkt på musklerna, medan den disipal som numera är indragen verkade på hjärnan och den medicinen var förkastlig för att man blev stirrig på den
lakemedelsverket.se/Alla-nyhete ... begransad/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #773414 av Vilja
Svar från Vilja i ämnet Rastlös?
Du skojar nu hoppas jag, med myror i arslet menar jag rastlöshet. Det känns som myror i arslet, man kan inte sitta still. Det känns inte som att det kryper insekter i rumpan men man kan bara inte vara stilla.
Mer
8 år 6 månader sedan #773447 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rastlös?
Ja, ja, förstod nästan det, men allvarligt talat så brukar mask i magen yttra sig som klåda i arslet.
www.1177.se/Stockholm/Fakta-och- ... pringmask/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #773466 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rastlös?
Det kan vara svamp också.