Rastlös?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 6 månader sedan #772733 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rastlös?
Tack fina ni för era svar. Jag ska berätta om mina tankar på att avsluta livet, lita på det. Tror inte att jag blir inlagd, då krävs det väl konkreta planer på självmord.
Mer
8 år 6 månader sedan #772734 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rastlös?
Precis utanför grindarna på lillhagen går Bohusbanan och det var många som gick i vägen för tåget och de steg inte på vid Lilhagens station, för övrigt nedlagd och vi brukade skämta om att en station bortom lillhagen var helvetet. Dock vid nästa busshållplats tillika ändstation för bussen ligger Skogomeanstalten. Jag tog bussen som vissa turer stannade vid en hållplats på området och där åkte jag med den en gång och ropade till Chauffören stanna! Han stannade även om det inte var en hållplats och sade till honom, vänta in tjejen som står vid den busshållplatsen. För som jag sade att om hon missar bussen kanske hon ställer sig på banvallen.

Hon kom av vid Brunsbo som ligger på Hisingssidan innan bussen kör igenom Tingstadstunneln och då avslutade jag den dispyt som busschauffören och jag hade innan tjejen kom på och sade til honom att om du hade lämnat henne där så hade hon kanske inte överlevt. busschaufförens svar var, Jag bryr mig inte. Jag kom hem och ringde upp hans chef och chefen sade att vi skall ta upp det i samtal med alla chaufförer.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #772735 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Rastlös?
Jag blev rastlös av haldol...Är rastlöshet en följd av trstess?: -I sådana fall andvik tristess genom att ha kul... :tummenupp
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 6 månader sedan #772737 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rastlös?
JAg lider av tristess, men tror inte det ligger bakom min rastlöshet.
Mer
8 år 6 månader sedan #772740 av Geta
Svar från Geta i ämnet Rastlös?
Just nu när jag löste helgkrysset frågades det om ändhållplats. Det blev Emma,
på tal om Nissegossens historia om Lillhagen.
Mer
8 år 6 månader sedan #772815 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rastlös?
Här kan du läsa allt du bör veta om rastlöshet:
www.viska.se/index.php/sjalvhjal ... astloeshet

Dossänkning av Haldol eller ännu hellre preparatbyte. Akineton saknar effekt mot rastlöshet, men det som kan ha effekt är Mirtazapin, Propranolol eller Iktorivil.