JÄTTEVIKTIGT...

Mer
18 år 1 månad sedan #35875 av Interlude
...iaf för mig...

kan någon hjälpa mig med någon sida eller så där ,man kan ¨få tag på imovane....jag har snart inga kvar och får inte det utskrivet...och jag kan inte vill inte kommer inte överleva utan...snälla hjälp mig...jag vet att man inte vill uppmuntra missbruk men jag ber er av hela mitt hjärta!
Mer
18 år 1 månad sedan #35884 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet JÄTTEVIKTIGT...
Varför klarar du dig inte utan Imovane??

*[color=red:2n0a894l]kramar[/color:2n0a894l]*

/Sofie
Mer
18 år 1 månad sedan #35941 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet JÄTTEVIKTIGT...
för att jag mår så dåligt annars, jag står inte ut med att inte ha några tabletter...
abstinensen och jag känner mig helt förtvivlad, ensam och rädd. så jävla rädd. jag vet inte hur jag ska kunna klara mikg
Mer
18 år 1 månad sedan #35942 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet JÄTTEVIKTIGT...
Har du någon gång försökt rida ut ångesten utan att missbruka eller skada dig?
Mer
18 år 1 månad sedan #35943 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet JÄTTEVIKTIGT...
INTERLUDE! Du har inget att vara rädd för inom dig själv, så länge du lever, utom själva rädslan!

Gå emot det jobbiga! Stå på dig! Det demonerna inom dig säger till dig kommer inte att inträffa, inte så länge du lever.

Du kanske blir hundra år istället tjugofem! Detta om du vågar stå emot dina rädslor och gå utan kryckor i form av Imovane och annat vanebildande.

Jag lovar dig! Det finns en bättre tillvaro än den du målar upp inom dig.

Detta är sagt i all välmening, vi älskar dig för vad du är, du behöver inte göra dig till.

KRAM Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 1 månad sedan #35951 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet JÄTTEVIKTIGT...
Jag tycker också du kämpar bra Interlude! Hoppas du någon dag vågar försöka genomleva din ångest utan dina piller.