Jag blev inte lurad av Otsuka som andra blev.

Mer
7 år 4 månader sedan #890738 av Geta
Frontalloberna är inte färdigutvecklade förrän vid 25 års ålder. Det är där förståndet sitter.
Mer
7 år 4 månader sedan #890757 av Lelle

Admin1 skrev: Hjärnan hos tonåringar skiljer sig från vuxna, så det finns en klar skillnad. Psykiska symptom är också diffusa för tonåringar och klarnar vid 20 års åldern. Kan inte minnas att någon annan än du gått upp i vikt av Abilify. Blev du väldigt trött av Abilify?


tvärtom, blir pigg och rädd för att sova.

Pigg och viktökning.
Men måste ändå erkänna att abilify biter bra på mig, blir väldigt frisk men uppgången i vikten blir för stor. Annat med abilify är att går över min personlighet och ibland deprimerad. har också PTSD tendenser, ibland svänger mitt mående fort och kraftigt så vissa nästan undrat om det är bipolär...

en på mitt förra jobb hade abilify, han slutade med den för folk kände inte igen honom hur han var, den påverkade hans personlighet med
Mer
7 år 4 månader sedan #890759 av Lelle
Det var någon på avdelningen jag var på i höst som hade abilify, vi satt och pratade lite grann i avdelningens matsal, hon hade stora bekymmer för hon blev väldigt hungrig av abilify. jag vet alltså 2 som haft den.
Mer
7 år 3 månader sedan #891061 av Admin1
Tidigare sas det att de som var feta gick ner i vikt av Abilify. Tror det var 2 kg i snitt. Sedan rekommenderas ibland Abilify, som tillägg till Clozapine eller Zyprexa för att minska trötthet och då brukar vikten minska med 2 kg.