Flicka förgiftad av Seroquel

  • Man
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 vecka sedan #38970 av Man
Det kan ni läsa i denna artikel. Det framkommer lite senare i artikeln.

www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_12576474.asp

Nu är det så att jag har trappat upp i höga doser Seroquel och undrar om det är någon fara. Jag är ganska stor förstås...

Jag tar 600mg morgon, 600mg eftermidag och 600mg kväll. Totalt 1800mg Seroquel, vilket är riktig hög dos.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
18 år 1 vecka sedan #38972 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Flicka förgiftad av Seroquel

Man skrev: Det kan ni läsa i denna artikel. Det framkommer lite senare i artikeln.

www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_12576474.asp

Nu är det så att jag har trappat upp i höga doser Seroquel och undrar om det är någon fara. Jag är ganska stor förstås...

Jag tar 600mg morgon, 600mg eftermidag och 600mg kväll. Totalt 1800mg Seroquel, vilket är riktig hög dos.



Du behöver nog inte vara orolig. Du har väl genomgått en tillvänjningsprocess? Och att du inte har trappat upp på egen hand?

Men samtidigt med fallet i Borgå, så hade åklagaren bara indicier att gå på!
Man kan tycka vad som helst, men som sagt fantasier måste man väl ha?

Man kan fråga sig vilken grupp det är mest synd om, offrrets eller den frikände mannens? Men samtigt har vissa fällts för svagare indicier än så, och mannens allmänmoraliska hållning kan diskuteras!

Vars är världen på väg?
Mer
18 år 1 vecka sedan #38973 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Flicka förgiftad av Seroquel
Svårt att veta vad man ska tro i det fallet.... :(
hemskt är det iaf.
Mer
18 år 1 vecka sedan #38985 av Admin1

Man skrev: Det kan ni läsa i denna artikel. Det framkommer lite senare i artikeln.

www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_12576474.asp

Nu är det så att jag har trappat upp i höga doser Seroquel och undrar om det är någon fara. Jag är ganska stor förstås...

Jag tar 600mg morgon, 600mg eftermidag och 600mg kväll. Totalt 1800mg Seroquel, vilket är riktig hög dos.


Får du verkligen 1800 mg Seroquel per dag och i så fall mot vad? Jag läste i informationen om Seroquel att doser över 800 mg/dag är inte testade i kliniska prövningar.
  • Man
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 vecka sedan #39000 av Man
Svar från Man i ämnet Flicka förgiftad av Seroquel
Jag får denna höga dos, som jag själv har varit med att föreslå.

Jag får den mot rösthallucinationer och vanföreställningar. Samt så känner jag mig hög och börjar mummla för mig själv.