Ringer mobila akutenheten. fy sjutton.

Mer
7 år 3 månader sedan #901072 av Lelle
För mycket självmordsföreställningar!,

kan inte hålla dessa tankar i schack. ringer mobila teamet frågar vad vi ska göra. usch vad jag tänker på självmord , jag försöker låta bli att tänka på det men det går inte.

igår kväll höll jag nästan på att få panik attack, andningen blev häftig men lyckades håll den i schack sedan.
Mer
7 år 3 månader sedan #901115 av Nissegossen
Krya på dig, vid självmordstankar minns vad jag skrivit vännen, det är inte från Gud de kommer, utan den andre potentaten inom dig som du också har. Gör dig absolut inte dig själv någon skada.

Vänd dig till den som du har, som representerar Gud som också finns inom dig och begär den högstes beskydd.
Be till den som är den som har högsta makten i din kammare, så får du svar, det står i nya testamentet det har Jesus lovat oss.

Sålla ibland tankarna och de som säger att du skall göra skada på dig själv är absolut inte från Gud, ta direkt avstånd!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #901118 av Nissegossen
Ordet bön betyder samtal, ta ett snack med vår allas farsa, och prata om hur du mår och säg att du behöver hjälp. Jesus har lovat oss att vi blir hörda och du kan få hjälp den hjälp du behöver just nu. Det inom dig själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #901199 av Admin1

Nissegossen skrev: Krya på dig, vid självmordstankar minns vad jag skrivit vännen, det är inte från Gud de kommer, utan den andre potentaten inom dig som du också har. Gör dig absolut inte dig själv någon skada.

Vänd dig till den som du har, som representerar Gud som också finns inom dig och begär den högstes beskydd.
Be till den som är den som har högsta makten i din kammare, så får du svar, det står i nya testamentet det har Jesus lovat oss.

Sålla ibland tankarna och de som säger att du skall göra skada på dig själv är absolut inte från Gud, ta direkt avstånd!


Mycket fint skrivit :tummenupp
Mer
7 år 3 månader sedan #901207 av Amandara
Jag tänker....att du får inte ge efter för de hemska självmordstankar....det är tankar och känslor som du inte behöver agera på låt inte sjukdomen vinna .....be om hjälp!
Mer
7 år 3 månader sedan #901213 av Lelle
tack för fina kommentarer. kan inte riktigt sortera självmordstankarna och de kommer ofrivilligt. blev jag deprimerad ? har vid flera gånger idag varit nära till panikattack dvs. andats häftigt osv

men nu är det inte långt tills måndag