Känner mig stel i ansiktet av Zeldox? Vanligt?

Mer
7 år 3 månader sedan #903201 av Geta
Det är en vanlig biverkan av antipsykotika. Så kallade parkinsonismer gör att man får
ett stelt ansiktsuttryck.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 3 månader sedan #903208 av Jocke
Akineton hjälper mot detta.

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 3 månader sedan #903212 av Drummer
Anti-Psykotika hämmar ju Dopamin så det kan vara orsaken! Många med Parkinson sjukdom har ganska lågt Dopamin!
Mer
7 år 3 månader sedan #903266 av Admin1
Osäker. Parkinsonism brukar ge darrningar i händerna och muskelstelhet annars i kroppen. Alla symptom är inte biverkningar utan även placebo ger biverkningar fast läkemedel mer. Biverkningar brukar ofta komma direkt och före effekten av antipsykotika. Men för vissa typer av biverkningar kan de komma senare.
Mer
7 år 2 månader sedan #903583 av Admin1
Tveksam om du har Parkinsonism för du borde ha andra symptom. Vilka besvär har du att känna dig stel i ansiktet?
Mer
7 år 2 månader sedan #903684 av Nissegossen
Den berömda masken. Du håller på och spänner dig när du är ute, tror det är själva sjukdomen som gör att du inte kan slappna av när du är ute. På det du säger, stämmer det.'
Akineton är muskelavslappnande och påverkar musklerna direkt. Skulle förvåna mig om du inte blev hjälp av Akineton. innan du går ut på viska och frågar om Akineton på viska, vill jag säga att jag upprepar inte gärna allt som du vill veta om Akineton, viska har en bra sök sida utnyttja den innan du ställer frågor om Akineton.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum