Varför jag slarvar med medicineringen

Mer
3 år 5 månader sedan #1300424 av Drummer

Pimed skrev: Fint att höra det är lite bättre. Den högsta tillåtna dosen för reagila är 6 mg per dag. Hur går det med ångesten när du vaknar? Är även det lite bättre?


Jag känner lite ångest men direkt när jag går upp försvinner ångesten.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300435 av wasp
Glömmer ibland, är så disträ.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300454 av memphis
Glömmer aldrig morgonmedicinen. Det har jag bra rutin på. Men kvällsmedicinerna kan jag glömma ibland. Det märker jag först mitt i natten.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300460 av Geta
När jag inte kan sova, kan jag gå upp mitt i natten i mörkret och känna med fingret i facket i dosetten för sömnmedicinen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1305914 av Fantasio
Jag har nu tagit all min medicin för dagen. Tog mina två Nozinan också. Hoppas jag blir trött.
Mer
3 år 4 månader sedan #1305921 av Cosmos
Höll på att glömma min kvällsmedicin men när jag gick in på Viska blev jag påmind. Det är tur det för till kvällen har jag flera mediciner: Absenor, Lamectal, Olanzapin och Mirtazapin. Det sistnämnda vet jag inte varför jag äter. Antidepp som man ska bli trött av. Är vaken halva nätterna och är skittrött om mornarna då jag äntligen kan sova i soffan.

Jag har en konstant depression verkar det som. Eller också är det detta jävla väder och att jag har så lite att göra på dagarna.