Varför rekommenderas Abilify mest i Stockholm?

Mer
7 år 2 veckor sedan #924179 av krokus

Geta skrev: De flesta psykiatriker verkar i Stockholm. Förut när Abilify var en extra dyr medicin skrevs den kanske ut mest till välbeställda Stockholmsbor.

När jag började med Abilify var jag sjukskriven student. Levde på studiemedel från CSN.
Mer
7 år 2 veckor sedan #924216 av Nissegossen
Jag fick hela känsloregistret tillbaka på Abilfy, började ifrågasätta min dåvarande sambo och gjorde uppror mot henne. Hon ville absolut inte att jag skulle ha den. Där började vi gräla, pga att jag inte var foglig längre, då började jag gå på henne och ifrågasatte vad hon gjorde med våra bägges pengar. Kort sagt, där någonstans började vi planera för separation.

Har provat den 2 ggr, men kan inte ha den då jag höll på att gå huvudstupa rätt in i psykos på den. Den hade för dålig verkan mot psykos. Annars, den bästa medicin vad gäller antipsykotika, jag gick inte heller upp i vikt på den och är den bästa medicin som jag provat

Dock verkade den på mig, såsom att jag hade det som kallas sjöben. som att jag höll på att bli sjösjuk på den. Marken gungade under fötterna.

Vet inte hur vanligt det är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 veckor sedan #924218 av Geta
Har du mycket nertryckt, Nissegossen?
Mer
7 år 2 veckor sedan #924219 av Nissegossen
Nä, inget undertryck, det är ju en dag med högtryck, hurså? Dumma frågor får enbart dumma svar...


Har du mycket nertryckt, Nissegossen? Det finns ingen som kan trycka ned mig, det har gjorts försök från insidan, men vägrar bli nedtryckt, det skulle du snabbt bli varse om du försökte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum