Är det bara jag

  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40871 av lotta
Är det bara jag skapades av lotta
Ja, är det bara jag här ute som mår bra av zyprexa ?? Alla bara klagar på denna för mig livsavgörande medicin. Jag känner inte igen några av alla biverkningar det pratas om......utom hunger känslor
Mer
17 år 11 månader sedan #40872 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Är det bara jag
Jag har Zyprexa 15 mg och tycker att den fungerar ganska så bra. Jag har gått upp i vikt av den men det kan jag leva med. Jag vill inte byta medicin! Jag hör fortfarande röster men det har blivit nååågot bättre sedan doshöjningen för 1,5 vecka sedan då läkaren höjde dosen från 10 till 15 mg.

Vilken dos går du på Lotta?

/A - som haft Zyprexa i ganska exakt ett år.
Mer
17 år 11 månader sedan #40873 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Är det bara jag
Jag har haft Zyprexa. 20 mg. Jag hade inga som helst biverkningar. Tyvärr slarvade jag med medicinen, så den togs ifrån mig. Frånsett rädslan att få diabetes mådde jag bra av den.
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40889 av lotta
Svar från lotta i ämnet Är det bara jag
Jag växlar mellan 5 och 10 mg. Och den verkar faktiskt direkt så därför är det möjligt att höja och sänka på det viset, fungerar för mig i allafall Kul och höra att fler mår bra av denna medicin
Mer
17 år 11 månader sedan #40890 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Är det bara jag
Jag har tagit 30 mg en längre tid...men jag gick upp en del kg av den...nu har jag fått abilify och dragit ner till 20 mg zyprexa om dagen...jag mår ej dåligt på den tvärtom den tog bort mycket röster m.m....men som sagt den ökar vikten ...