Stezolid

  • Cartman
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #42612 av Cartman
Svar från Cartman i ämnet Stezolid
Varning!
Benso är riktigt rävgift. Lömskare droger får man leta efter. Själv har jag efter fruktansvärda plågor äntligen lyckats bli fri. Abstinensen på benso kan vara fruktansvärd och kan innebära värsta listan på psykologiska och psykologiska. Själv tog jag ganska låga doser under några års tid och följde alltid ordinerad dos. Efter ett par år kom abstinensen, kroppen skrek något fruktansvärt efter högre doser, skakningar, svettningar hallucinationer, ryckiningar och muskelspänningar, ibland oförmåga att gå längre än till tolaletten, panikångest, alla sinnen konstant på helspänn. Listan på symptom kan göras myckert längre men det tog tid innan jag insåg att de till stor del berodde på tabletterna som radikalt förvärrat min grundsjukdom och desutom lett till helt nya symptom. Med denna insikt stod jag inför ett val, höja dosen (och få tillfälligt uppskov), sluta med skiten, eller ta livet av mig. Jag valde att börja trappa ner och helvetet blev ännu djupare och jag kom tillslut till en punkt då ingen viljestyrka i världen räckte, läkaren(som inte trodde att medicinerna var en del av mina problem) höjde dosen och jag mådde under en tid lite bättre. Jag är dock väldigt envis och viljestark så efter bara några månader gjorde jag ett nytt avgiftningsförsök, denna gången mycket långsammare(det tog över ett halvår) och fast besluten om att lyckas eller dö. Det är nu över en månad sedan jag tog min sista tabletthalva och mitt mående har redan förbättrats mycket, jag orkar mycket mera och många av symtomen har redan helt eller delvis försvunnit. Jag har återfått hopp om livet.

Så kontentan av min erfarenhet, använd inte dessa skitmediciner mer än akut och aldrig längre än ett par veckor i sträck, inte ens små doser, toleransabstinensen kommer!