Vad är skillnaden mellan Atarax och Lergigan.?

Mer
5 år 8 månader sedan #1080962 av Fantasio
Jag har Lergigan tre ggr om dan, så den måste vara snäll. Fast jag tar den inte.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1080965 av Nissegossen
Jag har till kvällen också Quetiapin för att somna utan att i insomnings ögonblicket där kommer Quetiapin in mot den PTSD som är orsaken till att man i insomningsögonblicket får upp flashar där man återupplever att om jag hade gjort det hade jag inte varit vid liv idag man vaknar med ett ryck med ett hjärta som bultar och sedan har man svårt att somna om.

Quetiapin hjälper mot uppvaknande i insomningsögonblicket. USA s soldater som kommit hem efter kriget både i Afghanistan och Irak får samma medicin eller då originalet Seroquel

Samt att jag har 2 tabletter ( 2mg)Akineton samtidigt med de andra medicinerna, man kan nästan sätta klockan på en timme den kickar in då och de andra gör likadant med en liten fördröjning och Akineton gör att man får en lättnad främst pga Quetiapin som gärna göra att man får biverkningar som stelhet som Akineton är avslappnande på musklerna direkt i musklerna och är man stel blir det nästan en eufori när musklerna slappnar av.

I Sverige är det 2mg utomlands finns högre styrka, ta det absolut inte, det är nästan direkt missbruk. Ta inte mer än max 5 st 2mg om dagen, ni behöver inte mer, över är missbruk
Tro mig, ni vill inte uppleva det. vid missbruk är den istället hemsk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081020 av 1Dave
Har Lergigan som vid behovsmedicin. Har en lugnande effekt på mig iaf. Fast det tar lite längre tid än Stesolid.

/Dave