funka ej mirtazap theralen likaså lergigan, propavan, imovane, nozinan, stilnoct

  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1085459 av Lester
nu finns kvar rohypnol och melatonin, rohypnol fick jag utskrivet länge sen och det funkade och jag kude sova gött.... melatonin har jag inte testat vad mer finns.... dom skriver inte ut rohypnol längre men finns det nåt liknande dom skriver ut?

ikväll har jag tagit 30 mg stilnoct och sover flera timmar senare iaf inte....

har studerat ämnet i natt och det finns inga mediciner som kan hjälpa min livslånga problemen med sömnen! så för att inte bli slutkört så tänkte jag gå ned och studera 50 procent... sen gå på mina favorita lektioner där jag mår bäst och tycker lärararna som har dessa lektioner är inte stela torra och tråkiga..... så kort jag jag kommer gå ifrån lektionerna glad och skrattandes.....dom andra lektionerna är dötrista
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1085485 av 1Dave
Finns ju Olanzapin med, den verkar ju sederande om jag förstått rätt.

/Dave
Mer
5 år 7 månader sedan #1085521 av Admin1
Sömnproblem brukar förekomma vid alla psykiska sjukdomar. Vid psykossjukdomar kan nog tillfällig höjning av antipsykotikan vara bättre än att lägga till sömnmedicin.
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1085571 av Lester
jag äter olanzapin 20 mg per dag, tio på morgonen och tio på kvällen.... jag får prata med läkaren som jag har!
Mer
5 år 7 månader sedan #1085690 av Admin1
Du kan ju fråga om du får ta hela Zyprexadosen innan du lägger dig, men inte hundra på att det räcker.
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1085737 av Lester
eller höja 20 på kvällen tio på morgonen?