Hjälper Akineton mot restless legs som man får av Propavan?

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1130875 av Admin1
För sömnen tar man bara 50 mg Quetiapine, så det blir knappt någon viktökningen. Quetiapin är det enda antipsykotika där man vet att högre dos ger mer viktökning.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1130896 av RainDrops
Okej tusentals tack admin för jag vill verkligen behålla quetiapin

Ja Nissegossen akineton är värt allt för jag har märkt det hjälper mot mina negativa symtom jag får levande känslor kan uttrycka mig känslomässigt får motivation och blir pigg och alert och sen känns det skönt i kroppen som du nämner!
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1130914 av Nissegossen
Numera har jag ökat dosen på Quetiapine bara för jag kräver högre dos för att somna. Jag tar nu 100mg

RainDrops skrev: Ja Nissegossen akineton är värt allt för jag har märkt det hjälper mot mina negativa symtom jag får levande känslor kan uttrycka mig känslomässigt får motivation och blir pigg och alert och sen känns det skönt i kroppen som du nämner!

Det är ett aber dock om du är yngre än 40-45 år behöver du läsglasögon då alla muskler i kroppen blir avslappade. Det innebär att de 6 par muskler i ögat som styr ögats Ackomodationsförmåga ställer sig i viloläge och då är ögat inställt med seende på långt håll och du behöver läsglasögon styrka ca plus +1.5 troligtvis köp billiga inget i plast speciellt inte över näsan kort livstid på de glasögonen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.