Zopiklon eller Stilnoct!

Mer
5 år 1 månad sedan #1134206 av krokus
Svar från krokus i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!
Melatonin har jag provat, men tyckte inte att de var någon höjdare. Har du provat kedjetäcke eller bolltäcke, Richard?
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134207 av Nissegossen
Inte det lättaste att få Melatonin utskrivet min förra läkare (tillika överläkare) fick inte lov att skriva ut den, enligt honom var han inte betrodd att skriva ut den. Fick dock utskrivet Cirkadin men jag fick bekosta den själv. Tog inte alla då jag inte tyckte om den

Någon på viska efterlyste den, hon fick dem per post

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134215 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!
Stilnoct är kortverkande och ett insomningspreparat. Zoplikon är mer långverkande och skyddar mot uppvaknanden.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134230 av Richard
Svar från Richard i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!

krokus skrev: Melatonin har jag provat, men tyckte inte att de var någon höjdare. Har du provat kedjetäcke eller bolltäcke, Richard?

Nä, det har jag inte gjort. Tror inte det skulle hjälpa då jag helst sover utan täcke helt.

Nissegossen skrev: Inte det lättaste att få Melatonin utskrivet min förra läkare (tillika överläkare) fick inte lov att skriva ut den, enligt honom var han inte betrodd att skriva ut den. Fick dock utskrivet Cirkadin men jag fick bekosta den själv. Tog inte alla då jag inte tyckte om den

Någon på viska efterlyste den, hon fick dem per post

Märkligt, det är ju inget narkotiskt eller så, med Melatonin. Säljs som hälsokost i större delen av världen... Jag beställer de billigt från Polen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134234 av Nissegossen
Det räcker med sundbussen till Helsingör gå in i en livsmedelsaffär köp dem, ta över till Sverige och hem till Ängelholm, det är inget knark som du påpekade det går inte att ta patent på och någon som sitter och blockerar är högsta hönsen vad gäller vi får ta, dvs allt Benzo de vill att vi köper knarket det är de som verkar bra betalda för att vi skall ta knark istället för något naturligt. Titta i bankerna efter tvättade pengar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1134374 av krokus
Svar från krokus i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!
Richard,
Oj! Varför sover du utan täcke? För varmt?