Jag har mått jätte bra. Seroquel depot så gick det.

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135214 av Lelle
Kunderna är lite bortskämda på hamnkrogen - de lämnar allting på bordet och går,, alla tallrikar, bestick och glas. Jag har då som uppgift att plocka bort allt från borden och ta in allting till disken.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Lelle.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135216 av memphis
Vad roligt att Hamnkrogen vill ha tillbaka dig HKboy! Jag kommer ihåg när du pratade om att söka jobb där och sen fick du jobb där också. Jätteroligt att de vill att du ska komma tillbaka ju!
Mer
5 år 1 månad sedan #1135224 av Lelle
Japp. Det var i februari när jag gick dit med en kompis då de hade helg-öppet som han sa att jag var välkommen tillbaka, om jag ville.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135227 av Geta
Har de inte sådana ställningar, där man kan ställa sina brickor med porslin?
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135229 av Lelle

Geta skrev: Har de inte sådana ställningar, där man kan ställa sina brickor med porslin?

Du menar brickställ? Nope. De lämnar allting på bordet där de åt, så vi får ganska mycket jobb. Mycket att plocka in till disken i byggnaden.

Dörren har en fotavkännare, som man sätter foten mot, då öppnas dörren automatiskt, så man kan ha båda händerna fulla med tallrikar.

Men helt ärligt så tycker jag att de borde införa brickställ !

Jag kommer ihåg 1 juni, då hade en grupp gjort ett långt långbord med massa dryckesbrukar, tallrikar och glas. ´Jag fick kalla på hjälp och ändå tog det lång tid tills allting var inne.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135638 av Johndoe333
200mg Qetiapin depot är nog inte så farligt för tröttheten. Men Olanzapin dosen på 30mg vilket ligger nära maxdos 40mg är troligen problemet.
Satte in Quetiapinen får flera år sedan för att kunna sänka Olanzapin eländet. Stod på maxdos 40mg.
Har själv 250mg Quetiapin depot och bara 5mg Olanzapin och det räcker gott med den dosen.
Fast jag jobbar ju inte heller för den delen. Är sjukpensionär på heltid. Att jag numera slipper jobba har gjort att jag kunnat trappa ner från 600mg de testade när den sattes in och sen nu på ett år ca från 400mg Quetiapin till 250mg. Ingen mår bra av att vara på en arbetsmarknad där man inte är önskvärd eller får några vettiga anställningar.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Johndoe333.