Fint resultat med Magnesiumtillskott

Mer
5 år 1 månad sedan #1137725 av Maxjohan1983
Jag har läst att dem med schizofreni ofta har brist på zink, magnesium och omega-3.

Jag köpte magnesiumtabletter för några dagar sedan och jag tänker mycket klarare och blir pigg av dem.

Rekommenderas!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 1 månad sedan #1137726 av Recard2016
Jag har tagit magnesium innan jag går o lägger mig kanske senaste 5 åren, hjälper till me sömnen me.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137727 av Utomjordingen
Får i mig 250 mg magnesium tabletter varje dag!
Mer
5 år 1 månad sedan #1137730 av Maxjohan1983
Ok, då finns det andra som tar denna! Intressant!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 1 månad sedan #1137927 av Admin1
Vitamintabletten MittVal innehåller dagsbehovet 58 mg magnesium.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137992 av Nissegossen

Maxjohan1983 skrev: Jag har läst att dem med schizofreni ofta har brist på zink, magnesium och omega-3.

Jag köpte magnesiumtabletter för några dagar sedan och jag tänker mycket klarare och blir pigg av dem.

Rekommenderas!


En liten varning bara en del köper ett Tillskott av både Magnesium och kalk i samma piller, det är bara det att man kan få förkalkade lungor av det.Just nu hittar jag det inte och kan därför inte komma med bevis på vad jag här nedtecknat, sök själv
www.magnesiumtillskott.se/magnesium-biverkningar/

Vid uttorkning vid lång lopp finns vätskestationer bara för att viktiga ämnen försvinner genom ansträngningen samt svetten. Brist på Magnesium och andra salter gör det lättare att få kramp.

Amerikanska collige tränare har funnit att saltgurka spad och salt gurka återställer salter och vätska i kroppen, livsviktigt för elektrolyterna i kroppen saknar man dem lever man inte längre då inte kroppen kan fungera längre man dör

Ja, jag har själv tabletter kvar med både Magnesium och kalk i samma piller, men har slutat ta dem för att inte bli förkalkad av dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.