Har haft läkarsamtal idag.

  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 dagar sedan #1148883 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Har haft läkarsamtal idag.
okioki :)
Mer
5 år 5 dagar sedan #1148885 av Miika
Svar från Miika i ämnet Har haft läkarsamtal idag.
Jag har 400 mg Clozapine och två ampuller Trilafon, har förstått att det är mycket
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 dagar sedan #1148895 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Har haft läkarsamtal idag.
oki ja det låter mycket.. min läkare säger att clozapine är ingen merakel medicin
Mer
5 år 5 dagar sedan - 5 år 5 dagar sedan #1148896 av Nissegossen
Har 0,7 ml 108mg/ml liten dos, jag behöver inte mer. Det var ett steg ned till 1,0 sedan har vi trappat ned från tidigare högre dos, till nu då.

Jag har ju fått sänkt dos för att jag hade biverkningar och dåvarande sköterska hänvisade till dåvarande Läkare (ST-läkare)

Han sade vi tar ett blodprov och mäter halten i blodserum där ser vi om du är över/undermedicinerad Nästa gång hon kom och skulle ge mig injektionen sade hon, det trodde jag inte. alla involverade runt mig vet om det och har fått förnyat att jag och ssk resonerar om min medicinering och vi har rätt att höja/sänka dosen av medicinen

Var här tvungen att gå dit kortet med min dos står för jag kom inte ihåg hur stor dos jag står på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 dagar sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 5 dagar sedan #1148897 av Miika
Svar från Miika i ämnet Har haft läkarsamtal idag.
Jag tycker att det är det
Mer
5 år 5 dagar sedan #1148900 av Nissegossen

Miika skrev: Jag tycker att det är det


Prata med din behandlande läkare om han kan se till att du får ta ett blodprov och där mäta halten i blodserum där ser din läkare om du är under/överdoserad har du biverkningar absolut!! Du har dessutom 2st mediciner, en borde räcka.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum