conserta

Mer
17 år 7 månader sedan #49036 av lostlife
conserta skapades av lostlife
Det är på G att jag ska få concerta..måste sätta ut alla de beroendeframkallande medicinerna o sen ska det godkännas, någon som gjort den utrdningen...
Mer
17 år 7 månader sedan #49067 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet conserta
Har du ADHD eftersom du skall få Concerta? Det är nog ett par stycken här som har haft Concerta. Aspergergirl t.ex. har haft det, men hon fick sluta p.g.a. att hon hade hallucinationer och Concertan kan förvärra sådana symptom.
Mer
17 år 7 månader sedan #49068 av lostlife
Svar från lostlife i ämnet conserta
nja vet inte ännu?
men min läkare säger att jag kommer bli lugnare, tänka klarare, gladare, och att den kan göra att jag blir fri från mitt pillermissbruk..
Mer
17 år 7 månader sedan #49075 av almost distubed
Svar från almost distubed i ämnet conserta
låter bra lostlife har själv varit missbrukare ett helvete som jag int går igenom igen lyck till
Mer
17 år 7 månader sedan #49076 av lostlife
Svar från lostlife i ämnet conserta

almost distubed skrev: låter bra lostlife har själv varit missbrukare ett helvete som jag int går igenom igen lyck till


hur lyckades du sluta?
Mer
17 år 7 månader sedan #49123 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet conserta

lostlife skrev: nja vet inte ännu?
men min läkare säger att jag kommer bli lugnare, tänka klarare, gladare, och att den kan göra att jag blir fri från mitt pillermissbruk..


Låter lite konstigt att Concerta skulle hjälpa mot pillermissbruk för det har jag aldrig läst om. Det är också bara vissa läkare inom barn-och ungdomspsykiatrin som får skriva ut Concerta för tillfället, även om det kanske kommer att ändras.