Snälla kan du skriva något bra om Abilify?

Mer
4 år 8 månader sedan #1176596 av Admin1
Livskvalitén förbättras för flertalet med Abilify. Sedan kan arbetsförmåga och socialförmåga förbättras.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183211 av Julle
Den håller min psykossjukdom I lugnt läge, även om den kan bryta igenom ändå så tycker jag Abilify är bra.

//Älska och älskas
Mer
4 år 7 månader sedan #1183215 av Drummer
Abilify gav mig ökad ångest och är lite som en Adhd medicin för oss psykossjuka
Mer
4 år 7 månader sedan #1183219 av Nissegossen

Julle128 skrev: Den håller min psykossjukdom I lugnt läge, även om den kan bryta igenom ändå så tycker jag Abilify är bra.


Jag har prövat den två gånger det är den bästa antipsykotika jag haft. Jag fick tillbaka hela känsloregistret och med det ifråga satte jag min dåvarande sambo hon ville absolut inte att jag skulle ha den, men tyvärr jag höll på att huvudstupa få en psykos och var tvungen att återgå till den Trilafon injektioner jag hade och ännu har.

Kan du få bättre omdöme?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1183428 av Admin1
Abilify skiljer sig från alla andra antipsykotika, vilket kan vara bra att minnas. Den förstärker också effekten av Clozapine med 10-20 %.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183688 av Yrroz
Det gick åt pipan. Jag fick så svåra biverkningar att det var helt sjukt. Rastlösheten var värst. Jäklar vad jag klättrade på väggarna. Jag var helt desperat. Så jag gick tillbaka till Seroquel med lite högre dos och nu mår jag bra igen.