Hur ser er medicinering ut nu? En ny koll, för september.

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1190768 av PsychoWard
jag dricker en öl eller två flera gånger i veckan normalt.
eller ett par glas vin.

till mitt förra tandläkarbesök, då det borrades/slipades en del samt som om jag blev knullad av Satan, då hade jag putsat kinden lite med träolja (Kamfer) kvällen innan eftersom alvedonet var slut, och när jag fick bedövningssprutan hos Tandläkaren så blev inte kinden bedövad så som den alltid brukar bli för mig, att man inte kan prata typ, så de körde in en till spruta, men samma sak igen, så de tog en till, men jag hade fortfarande full känsel i munnen. men jag kände inget ont när det slipades. inte förrän det var klart, som jag kommer ihåg det, och hon nuddade kanske på nervern med nån pryl där, och det stack till som in i helvete!
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190786 av Lelle
har lergigan också, vid behov. Men Nozinan ska ha lugnande effekt med, men det som är bättre med Nozinan är att den ger psykosskydd också (vilket lergigan inte gör).
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190787 av MsTibbs
Litium
Theralen
Levaxin
Xanor
Zyprexa
Invega
Venlafaxin
Stilnoct
Mer
4 år 6 månader sedan #1190788 av Kattis35
10 mg abilify

Sobril vid behov
Theralen vid behov
Mer
4 år 6 månader sedan #1190816 av memphis
Min medicinering när det gäller psykemediciner är. 400mg seroquel depot på kvällen. Lithionnit 84 mg morgon och kväll. Abilify 15 mg på morgonen.

Jag försöker just nu få en läkartid för jag vill ha bort lithium. Jag vill även ha minskad dos seroquel pga att jag sover hela förmiddagarna på depoten. Får se hur det går. När man aldrig får en fast läkare utan en ny stjärna varje gång så är det svårt att få anpassa medicinerna. Ingen vill ändra i medicinerna när de inte känner mig.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190826 av mrsearlgray
på morgonen
5 mg abilify

på kvällen
400mg quetiapin
15 mg olanzapin
atarax och Lergigan